Klantenservice

Telefoonnummer klantenservice
+ 31 (0)46 43 785 59 of +31 (0)6 45 35 27 11
Om u sneller van dienst te kunnen zijn, vragen wij uw factuur- of bestelnummer bij de hand te houden.

E-mail klantenservice
info@deboeddhaspecialist.nl

Meest gestelde vragen
Zie je hieronder per categorie.

Bestellen

 
Hoe lang duurt het voordat de bestellingen verwerkt worden?

De bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt. Na elke bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Hierin staat de complete bestelling plus de nodige informatie voor de betaling. (bankrekeningnummer, totaalbedrag etc.)

Krijg ik een bevestiging als ik een bestelling heb geplaatst?

Na elke bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Hierin staat de complete bestelling plus de nodige informatie voor de betaling. (bankrekeningnummer, totaalbedrag etc.)

Ik heb GEEN bevestiging gekregen, hoe kan dat?

Heeft u een hotmail account?
Dan komt het nog wel eens voor dat onze e-mails in de map "ongewenste e-mail" terecht komen. Dit kunt u voorkomen door ons e-mailadres aan uw goedgekeurde afzenders toe te voegen.

Doet u dit niet dan kan het zijn dat uw e-mails t.a.v. uw bestelling van ons mist, omdat ze al verwijderd zijn.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Het is eventueel mogelijk om uw bestelling te doen via de mail. Echter geven wij de voorkeur aan bestellingen via de webwinkel te ontvangen. Ondervindt u problemen bij de bestelprocedure, dan helpen we u graag verder. Neemt u dan contact op via de mail ( info@deboeddhaspecialist.nl ) of per telefoon ( +31(0)46 437 85 59 ).

Levering

 
Wanneer word mijn bestelling geleverd?

Na ontvangst van uw betaling duurt het doorgaans 1-3 werkdagen totdat u uw bestelling in huis heeft.

Indien u "iDEAL, Afterpay of PayPal" als betaalmethode kiest, dan wordt uw bestelling direct in behandeling genomen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij vragen een bijdrage van € 4,95 bij pakketten tot 30 kg.
Voor producten die per pallet verzonden worden vragen wij een bijdrage van € 45,-
De verzendkosten voor deze bestelling worden automatisch doorberekend.

Wie bezorgt mijn bestelling?

De Boeddhaspecialist verzendt met DHL Pakketdienst en PostNL.

Kan ik mijn geplaatste bestelling ook afhalen?

Als u een bestelling wilt afhalen dient u eerst een bestelling te plaatsen op www.deboeddhaspecialist.nl. U kiest hierbij voor de mogelijkheid “Afhalen”. Zodra u een bestelling heeft geplaatst neemt De Boeddhaspecialist contact met u op voor het maken van een afhaalafspraak. U kunt ook gewoon bellen of een mailtje sturen.

Hoe zijn de spullen verpakt?

De Boeddhaspecialist besteedt veel aandacht aan het zo functioneel goed mogelijk verpakken van de producten. Met een ervaren inpakafdeling doen we er alles aan om de producten onbeschadigd bij u aan te laten komen.
Daarnaast heeft De Boeddhaspecialist als doel zo spaarzaam mogelijk om te gaan als het aankomt op restafval.

Betalingen

 
Overschrijving via bank-/ of girorekening

U kunt het totaalbedrag ook zelf overmaken, bijvoorbeeld met internetbankieren. U kunt uw betaling overmaken naar:

Rabobank rekeningnummer: NL13 RABO 0116206209 t.n.v. De Boeddhaspecialist

Vergeet niet het ordernummer te vermelden. Deze vindt u op uw factuur.
Bij deze betaalmethode gaan wij pas over tot verwerking van uw bestelling als uw betaling door ons is ontvangen. Het duurt ongeveer 2-4 werkdagen voordat een overschrijving bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de standaard levertijden.

Belangrijk: bestellingen waar na 10 dagen geen betaling voor is ontvangen, worden geannuleerd.

 

Afhalen (betalen bij ontvangst)

Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling zelf te komen afhalen dan betaalt u de bestelling bij ontvangst. Wij nemen na het plaatsen van uw bestelling contact met u op voor het maken van een afspraak.

iDeal

Indien u internetbankieren heeft, kunt u met iDEAL vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen! U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software nodig heeft.

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

* iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
* iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
* Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
* Controle en overzicht op de betaling

Bij het afrekenen van uw bestelling kiest u "iDEAL" als betaalmethode. Hierna selecteert u uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en De Boeddhaspecialist wordt geïnformeerd dat uw bestelling is betaald. U bestelling wordt dan ook direct door ons in behandeling genomen.

PayPal

PayPal is een online betalingssysteem voor iedereen met een e-mail adres. Met een PayPal account kan je veilig en snel online betalen, door middel van je bankrekening of creditcard.
Je kan eenvoudig en gratis een account aanmaken via www.paypal.nl

Afterpay

Hoe werkt betalen via Afterpay?

Achteraf betalen met Afterpay.

Koop nu - betaal pas over 14 dagen!

Als u kiest voor Afterpay ontvangt u altijd eerst het product thuis en heeft u 14 dagen de tijd om te betalen. De factuur ontvangt u van Afterpay. De betaling hiervan dient u binnen 14 dagen aan Afterpay te voldoen, zoals aangegeven op de factuur. Door voor deze betaalmethode te kiezen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Afterpay.

De betaaltermijn is onafhankelijk van de retourtermijn van 14 dagen. Na het voldoen van de factuur blijft u het recht houden om binnen 14 dagen te retourneren. Na het verwerken van uw retourzending zal het aankoopbedrag worden teruggestort op het rekeningnummer waarmee u de bestelling betaald heeft.

Bij het retourneren van de gehele bestelling wordt de overeenkomst met Afterpay automatisch ontbonden.

Let op: vul uw gegevens naar waarheid en zo compleet mogelijk in. Op basis van uw gegevens vindt een kredietcheck plaats. Deze check kijkt of u in aanmerking komt om met Afterpay te betalen. Lukt het de eerste keer niet, geen nood - dit kan ook door een typefout komen. Controleer daarom uw gegevens en probeer het gerust nog een keer. Wordt u onverhoopt toch geweigerd door Afterpay, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

AfterPay voert voor De Boeddhaspecialist het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij De Boeddhaspecialist betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250,00 via AfterPay. Er worden geen administratiekosten voor deze betaalwijze berekend.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Eerst zien, dan pas betalen. Veilig en simpel.

Contact

 
Kan ik De Boeddhaspecialist een e-mail sturen?

Jazeker, dit kunt u doen op de pagina "contact". Wij zorgen ervoor dat uw email binnen 24 uur beantwoord wordt.
U kunt ons ook e-mailen naar info@deboeddhaspecialist.nl

Kan ik De Boeddhaspecialist telefonisch bereiken?

Heeft u een vraag dan kunt u deze stellen d.m.v. het contactformulier in te vullen op de pagina "contact".
Hulp nodig bij het bestellen? Vraag over een product?
Bel onze klantenservice!
+ 31 (0) 46 437 85 59 of 06 45 35 27 11
(bij geen gehoor, voicemail inspreken en wij bellen u z.s.m. terug)

Is er ook een "normale" winkel?

De Boeddhaspecialist heeft geen 'normale' winkel. Wij hebben ook geen vaste openingstijden.
Als u een bestelling af wilt halen maken we van te voren een afhaalafspraak. De Boeddhaspecialist zorgt er dan voor dat uw bestelling klaar staat.

Retourbeleid

 
Kan ik bestelde artikelen retourneren?

De Boeddhaspecialist zorgt er voor dat elke klant tevreden is met zijn of haar bestelling.

Mocht u niet tevreden zijn met het bestelde product, dan krijgt u de mogelijkheid om het product te ruilen binnen 14 werkdagen.

Bij het retour sturen van het product is een kopie van de factuur vereist. Retour gestuurde producten zonder kopie van de factuur worden niet behandeld.

Melding van een beschadigd product, kan uiterlijk 24 uur na ontvangst van de bestelling worden doorgegeven.
Beschadigde producten worden na ontvangst vervangen door een nieuw exemplaar.
Voor het retourneren van een beschadigd product, ontvangt u van De Boeddhaspecialist een retourlabel per mail.
U wordt verzocht deze uit te printen en op de doos te plakken. DHL zal dan uw pakket komen ophalen.

Moet ik voor het retourneren van artikelen verzendkosten betalen?

Ja, de kosten van retourzendingen (behoudens beschadigde producten) zijn geheel voor uw rekening en worden derhalve niet door De Boeddhaspecialist vergoed.

Ik heb een bestelling retour gezonden. Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

Wij storten het bedrag dat je betaald hebt terug wanneer wij de retour gezonden bestelling in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd hebben. Houd rekening met een verwerkingstijd van 3 tot 4 werkdagen.

Waar kan ik mijn retourzending naartoe sturen?

U kunt uw artikel(en) retour sturen naar:

De Boeddhaspecialist
Bosrank 21
6181 MN Elsloo

Let op: retourzendingen worden alleen door ons geaccepteerd als deze vooraf zijn aangekondigd en als de portokosten volledig zijn voldaan.

Wat houdt het keurmerk "Thuiswinkel keurmerk" in?

 
Veilig en betrouwbaar kopen op afstand

Steeds vaker worden producten op afstand afgenomen. Bij een ‘overeenkomst op afstand’ is er geen fysiek contact tussen u als consument en de betreffende ondernemer. Door deze afwijkende omstandigheden gelden er aanvullende regels.
Bedrijven die aangesloten zijn bij het Thuiswinkel Keurmerk voldoen aan deze wet- en regelgeving.

Klacht

Als een verkopende partij zich niet houdt aan de wet of volgens u een onrechtmatige daad begaat waar u het niet mee eens bent, dan kunt u een klacht indienen via dit formulier.