Terugbetaal- en retourneringsbeleid
✅Gratis retour op alle pakket verzendingen*
✅30 dagen bedenktijd
✅Snel je geld terug na een retour ontvangst
Retourneren
Je heeft een afkoelingsperiode van 30 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt, ongeschonden en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten van pakketten en briefpost voor ONZE rekening voor de landen NL en BE. *Uitzondering hierop zijn artikelen welke in een kortingsactie zijn ten tijde van aanschaf, hier wordt geen gratis retourlabel voor aangeboden.
Wil je een gedeelte van je bestelling retourneren? Dat is ook mogelijk, wij storten het teveel betaalde bedrag snel aan je retour zodra wij de producten ongeschonden binnen hebben. Wij vragen je om de producten (voor zover mogelijk) in de originele verpakking te retourneren en bijgaand de kopie van je factuur of bestel email mee retour te zenden. Retour pallet zendingen vallen niet onder de gratis retournering.
Retour adres:
deBoeddhaspecialist.nl
o.v.v Retouren
Nijverheidsweg 103E
8071DD Nunspeet
Wilt u een product retourneren of ruilen? Neem in alle gevallen contact op met onze klantenservice. Zei kunnen een gratis retourlabel naar je sturen, zo heb je recht op gratis retour.
Annuleren
Je wilt de bestelling annuleren? Geen probleem! Neem hiervoor contact op met de klantenservice en wij zorgen dat alles in goede orde wordt afgehandeld.
Annuleringsprocedure:
Stuur ons een email of bel ons direct mocht je willen annuleren.
Indien het pakket al naar je verzonden is, maar je hebt het nog niet ontvangen, dan kan je het weigeren aan de deur, het pakket wordt dan retour gezonden naar ons.
Breuk
Heeft het artikel een breuk opgelopen ten tijde van verzending, wat vervelend!
Wij verpakken de artikelen zeer stevig en selecteren de juiste vervoerder hiervoor. Is er toch een breuk ontstaan? Geen nood!
Wat te doen?
Controleer elke bestelling na ontvangst op schade, mocht het artikel een schade bevatten neem dan binnen 48 uur na levering contact op met de klantenservice. Des te eerder wij het weten, des te eerder kan een vervangend artikel worden verzonden en de schade worden ingediend bij de vervoerder.
Wel vragen wij om een kleine inspanning. Om een breuk te melden is het van belang om enkele foto’s en gegevens te verzenden. Mocht een artikel ondanks de uiterste zorg toch defect binnenkomen, stuur ons dan enkele foto’s. Dit van de Verzendoos, Verzendsticker(leesbaar), het ingepakte artikel en de schade. Wij zorgen ervoor dat een vervangend artikel zo spoedig mogelijk wordt verzonden.